Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Team family and the Lobo - Cz. 2 - Kit Ray [Puss in Boots (Kot w butach) - Tłumaczenie PL]

Fairly Odd Zootopia (cz. 11) - FairytalesArtist & R101D [Tłumaczenie PL]


Pierwsza część         Poprzednia część

*Jako ciekawostkę można wspomnieć, że zarówno ta osoba, jak i miejsce (restauracja konkretniej) są usuniętymi elementami z filmu. Charles Cheez III faktycznie był właścicielem tego, a co najciekawsze, pomimo iż restauracja mieściła się w Chomiczówce, mieli w niej pracować Nick i Finnick.






Link do oryginału: klik!
Autorzy oryginału: FairytalesArtist & R101D
Autor tłumaczenia: _NG_

Komentarze

  1. Trochę dużo ściągania gaci w tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Myszka Miki! Widzieliście w ogóle ten odcinek i wiecie, czemu te myszki myślą, że kot Timmy jest z ich ekipy? =)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZA DUŻO SIĘ TU DZIEJE NIE OGARNIAM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś nowy, albo ja nie kojaże. Witaj, ja tutaj jestem ten dziwny XD.

      Usuń
  4. Powiem tak... Trochę mam wrażenie, że ten komiks za bardzo na siłę wciska wątki poboczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiałem gdzie jest Finnick o tutaj i jest niesamowicie wk*wiony. _NG_ punktualnie czy nie jest komiks JEST czyli zadanie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone