Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

What a Feast... - Roz. 4 Cz. 3 - 0l-Fox-l0 [Tłumaczenie PL]

Dzień, w którym Cię zabraknie (Roz. 3 - Gaz do dechy) - Ślązak Grzesiek [Polski komiks, odświeżona wersja]

 

Dzisiaj niestety bez Hungry Hearts. Tłumaczenie zżera naprawdę wiele czasu. Plan na najbliższe piątki mam taki:
Na ten moment nie mam ostatniego rozdziału ale kiedyś go wrzucę. Jednak najpierw wejdzie inny fanfic, tłumaczony przez inną osobę. Niestety, napatoczyły się problemy techniczne i tłumaczenie jest gotowe, aczkolwiek chwilowo niedostępne, że się tak wyrażę ;)
Przez 2 tygodnie wstawię odświeżone rozdziały mojego autorskiego komiksu, a później, zależnie od sytuacji, albo zacznę wstawiać ten fanfic i następnie ta osoba lub moja osoba zrobi Hungry Hearts albo po tych rozdziałach od razu spróbuję zmusić się do rozpoczęcia tłumaczenia Hungry Hearts. Czas pokaże.


Ten rozdział był już na blogu, to jest odświeżona wersja.
Komiks jest obrazkową wersją opowiadania o tej samej nazwie i tego samego autora: LINK (Spojlery)
Komiks przedstawi pewne wątki nieco inaczej niż oryginał.

Spis treści

Pierwsza część                                    Poprzednia część




Następna część


Link do angielskiej wersji: O, tutaj.
Autor oryginału: Ślązak Grzesiek








Komentarze

  1. Przepraszam za szczerość ale ta kreska mi się nie podoba :/ Sam bym lepiej nie narysował (tak myślę) ale to po prostu dla mnie nieładne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone