Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Dzień, w którym Cię zabraknie - Roz. 26 - Po nitce do... sznura - Ślązak Grzesiek [Polskie opowiadanie]

Sunderance - Epilog I Cz. 1 - BillyBobBaggyBottom & Kulkum [Tłumaczenie PL]

 Spis treści
Prolog            Poprzednia część

1. To jest Epilog Sunderance, ale jeśli mogę tak to nazwać, AKTU I.
2. Zmienił się rysownik aczkolwiek TheWyvernsWeaver nie wyklucza że jeszcze podziała przy Sunderance. Nowym rysownikiem jest od tej pory BillyBobBaggyBottom
Więcej info od Kulkum: [LINK]
3. Postacie w tej akurat części to prawdopodobnie Robin i Marian, para która pojawiła się już w części "Whistle stop"("Przerwany gwizd") pomiędzy rozdziałem 23 a 24.

Następna część

Link do oryginału: O, tutaj.
Autor oryginału: BillyBobBaggyBottom & Kulkum
Tłumaczenie: Ślązak Grzesiek

Komentarze

  1. 1. ZNOWU Wildehopss. Przysięgam, kiedyś zrobię.swój komiks.
    2' te dwa lisy chyba nie mają na sobie ubrań. Czy tylko mi się tak wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje (mi na początku też się tak wydawało). Na ostatniej stronie w kilku kadrach dosyć wyraźnie widać, że jednak mają ubrania.

      Usuń
    2. Słowak, blog, a nawet cały fandom czeka na nowe komiksy także zachęcam. Przy okazji być może pod takim komiksem znacznie ożywiłaby się sekcja komentarzy :P A poradników rysowania postaci ze Zwierzogrodu nie brakuje także zachęcam do spróbowania w formie dla Twojej osoby najdogodniejszej, czy to rysunek na kartce czy w postaci cyfrowej :)

      Usuń
  2. Nowa kreska, nowej osoby odpowiedzialnej za rysunki naprawdę mi się podoba. Jedynie Judy na w ostatnim kadrze wygląda trochę dziwnie, jak dla mnie. Zobaczymy jak komiks będzie się prezentował graficznie w przyszłości, bo przecież nie wszystkie wątki zostały pozamykane.

    PS: " Postacie w tej akurat części to prawdopodobnie Robin i Marian" Marian, a nie Marion. Niby drobna literówka, ale jednak za pierwszym razem wywołało u mnie lekkie WTF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor komiksu pod tą częścią napisał w jednym w komentarzy o postaciach nazwanych Robin i Marian, i tak też napisałem.
      Dokładniej, chyba są zwierzęce postacie Robin Hooda i Maid Marian(polska wikipedia tłumaczy to na Lady Marion, dla mnie to dziwne). Nawet TheWyvernsWeaver wsomina pod Rozdziałem Sunderance - Whistle stop o Robin Hoodzie. Ale na 100% pewny nie jestem.

      Usuń
  3. uważam że te komiks i inter schminter to dwa najlepsze komiksy w uniwersum zwierzogrodu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone