Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Team family and the Lobo - Cz. 2 - Kit Ray [Puss in Boots (Kot w butach) - Tłumaczenie PL]

Minął rok...


Chyba nawet niezły wynik jak na rok. Szczególnie, że rozpoczynałem rok po premierze Zwierzogrodu.

Chciałbym wam podziękować za ten czas spędzony razem. Za to, że mam dla kogo tłumaczyć. Gdyby nie ten blog, pewnie sam nie poznałbym tylu komiksów. Pewnie też nie chciałoby mi się tłumaczyć samemu dla siebie.

Mam nadzieję, że uda nam się dotrwać do następnego roku :)

Komentarze

  1. Oczywiście że się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój poziom uzależnienia od Zootopii raczej nie pozwoli na opuszczenie tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w fandomie fnafa siedzę od 2015 i nadal mi się nie nudzi i się nie zapowiada. W fandomie zwierzogrodu siedzę od jego powstania chociaż w kinie filmu nie widziałem to polubiłem jak nie wiem co. Warto było wydać trochę kasy by obejrzeć ten film te dwa razy w necie. Jak na coś złapię bakcyla to szybko nie wyzdrowieje. Tak samo znam taki jeden film naukowy o alternatywnym rozwoju życia na ziemi w przyszłości gdyby ludzkość wymarła ( typowy Biol-chem). I ten film już od 2008 roku znam i nadal uwielbiam ( Tak uwielbiać film naukowy. Jakoś tak wyszło).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, powodzenia, może mi też uda się jeszcze dorzucić parę cegiełek do tej bazy ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone