Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Dzień, w którym Cię zabraknie - Roz. 26 - Po nitce do... sznura - Ślązak Grzesiek [Polskie opowiadanie]

Taka se ankieta

To w ogóle nie jest tak że mi się nie chciało tłumaczyć :P

Ale też chciałem od jakiegoś czasu zrobić taką ankietę. Chodzi o to, żeby wiedzieć jaki najbardziej komiks chcecie widzieć tu na blogu. Bo o ile po komentarzach można stwierdzić że jest to Sunderance, to jest trochę osób które nie udzielają się w komentarzach. Proszę wasz wszystkich abyście zaznaczyli dwa lub trzy tytuły, które najbardziej wam się spodobały. Link do ankiety: TUTAJ

Jest też taki plan, aby wspólnie ocenić wszystkie komiksy jakimś gwiazdkami czy tym podobnym i stworzyć jakiś ranking, choć z tym byłoby więcej roboty. Dajcie znać czy bylibyście chętni na to.

Komentarze

  1. Gwiazdki? Niezbyt bo działają na podstawie ile osób ile ich dało a czasem się nie da tego zmienić w przyszłości. O co mi chodzi? O to że ktoś ocenił na początku kiedy mu się nie podobało a potem stwierdził że mu się podoba i jest problem. Oraz dla nowych "polsko zutopianów" można zniechęcić niektóre książki. Poprostu gwiazdki działają w prosty sposób i jak dla mnie to tutaj nie pasują. Według mnie lepiej zapisać sobie tą ankiete i udostępniać co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lepiej jest zrobić trochę więcej ale to może przyniesć lepsze efekty(wsensie gwiazdki zrobisz raz na zawsze a ankiet nie bo będziesz je potem musiał publikować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jutro zamawiam Sunderance albo little things :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. "Zamawiam"? Co to jakiś "bazar z komiksami" czy jak? 🙄😑 Jak już to poproszę Sunderance'a na dziś lub jutro oki? _NG_? 😉

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu mam takie dziwne wrażenie że wygra Broken Mask i Hybrid Test? :P
    A gwiazdki...
    Mam trochę problem bo godzę się na to że będę miał najgorzej oceniany komiks na blogu...
    Ale co tam, niech będzie, zawsze jakieś urozmaicenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pierdziel grzesiek bo ja dalej czekam na kolejne czesci xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a poza tym to przecież jeszcze jest moje opowiadanie XD.

      Usuń
  7. Gwiazdki mogą być, mi nie przezkadzają :p

    Można było by na bloga czasem dać "one-shoty" roznych komiksów (komiks takjakby że wyszła tylko jedna część) i w zakładce "Wszystkie komiksy" mozna zrobić osobną zakładkę, żeby oddzielić ;) I jeżeli można, mogę nawet parę przetłumaczyć, umiejętnośći w gimpie mam amatorsko zaawansowane xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One shoty to bardziej na koniec kiedy chociaż ze 3 aktualne komiksy się skończą

      Usuń
    2. @Paweł Byłoby bardzo miło gdybyś chciał coś stworzyć dla tego bloga! Chyba najlepiej będzie, jak ja Ci będę "czyścił" komiksy z tekstu a ty zrobisz resztę. Tylko zanim coś zaczniesz napisz mi co chcesz tłumaczyć bo trzeba będzie spytać się autora o zgodę.

      Usuń
    3. Wszystko to co się da, Akiric miał gdzieś stary komiks (ale nie +18, też taki one-shot), Penaut-k wrzuca takie krótsze, i sa jakieś "japończyki" z Tweetera ale tu już obawiam się że gorzej z otrzymaniem zgody (większosc komiksow widzialem na Tweeterze/Tumblerze i te z Tumblr'a mialy zrodlo i tlumaczenie :/) Mogę zrobić, też mam zawalony czas Technikum, więc jak już to bym mógł kilka komiksów od razu ;)

      Usuń
    4. Wyślij mi na maila listę z konkretnymi tytułami.
      natangop.2001@gmail.com

      Usuń
    5. Ej ja też lubię tłumaczyć xdd

      Usuń
    6. https://www.youtube.com/playlist?list=PL16c5ArGDlVODEVhzvQWHdkMNQKoRX9gp
      Tutaj mam całą playlistę. Kolekcja gromadzona przez wiele miesięcy ^^
      Polecam od siebie:
      Bad Berries - Eric Schwartz
      Job(nie wiem jaki autor, zrobiłem do ich obu napisy na tubach)
      Judy is dead - Mistermead
      Camera - maskwolff (DA)
      Vampire Judy - h2loons (DA)
      Trust (!!!) - numairiaoi
      https://www.youtube.com/watch?v=dGb2EQpbpAc&t=0s&list=PL16c5ArGDlVODEVhzvQWHdkMNQKoRX9gp&index=46
      Night Howler Effect i i nne oneshoty od Borby
      Judy's Babies - Asayaminoru
      Drink But Don't Be Drunk - Meno
      I wiele, wiele innych ;)

      Też mógłbym potłumaczyć ale najwcześniej 28.09 :/
      I nie wiem jak to się potem zgra z robieniem dalszych części komiksu - prace trwają jak jest chwila czasu i trochę motywacji

      Usuń
    7. Jak chcecie to zapraszam, tylko uprzedzajcie co chcecie tłumaczyć. Nie chcę żeby się po waszej pracy okazało że autor nie wyda zgody/w ogóle się nie odezwie/jest z Japonii i nie umie angielskiego (niepotrzebne skreślić)

      Usuń
  8. Mam pytnie NG, niegdyś autorka handlarza iluzhi tłumaczyła komiks Inter schminter - Co inni pomyślą http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2016/07/zootopia-co-inni-pomysla-inter.html?m=1
    , ale zakończyła. Czy byłbyś chętny kontynuować /odnowa tłumaczyć (jeśli autorka komiksu pozwoli)? https://www.deviantart.com/spintherella/gallery/59815492/INTER-SCHMINTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem... Ten komiks na początku jest fajny ale później staje się... ciężki

      Usuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone