Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

What a Feast... - Roz. 4 Cz. 3 - 0l-Fox-l0 [Tłumaczenie PL]

Okrakiem na barykadzie (aut. Jan van Dzban) - Polskie opowiadanie


Kim jestem? Komu służę? Czemu poświęcam życie? Okazuje się, że nawet błaha i kameralna w gruncie rzeczy sprawa może zmusić do zastanowienia się nad takimi kwestiami. O co tak naprawdę chodzi w byciu policjantem? Pewnej funkcjonariuszce o przewymiarowanych uszach przyjdzie się na własnej skórze przekonać, że nie chodzi o piękny mundur ani o broń przy pasku, a o coś zupełnie innego: o wartości.

***

Książki nie ocenia się po okładce. Więc oceniłem po tekście 
By móc polecić musiałem wkręciłem się nieco w ten tekst.
Co zdołałem zauważyć?
Zacznę od formy - czyta się przyjemnie, nie doświadczyłem rażących błędów ortograficznych i kłującej interpunkcji.
Opowiadanie zawiera nieco nawiązań do naszego świata, np. krajów czy ruchów. Autor wychodzi z założenia że historia świata Z. była podobna do naszej. Ciekawe założenie, jest to chyba główna rzecz która wyróżnia tę pozycję. Może to działać zarówno na jej niekorzyść jak i na korzyść. W moim przypadku działa na korzyść - lubię historię a to czego nie rozumiem jestem gotów wyszukać i się dokształcić bez większego stękania. Co najważniejsze nie jest to robione na siłę. 
Nie jest to przesłodzona historyjka, dobrze  zrozumieją przede wszystkim czytelnicy od 13-15 lat.
Osobiście mogę polecić. Dajcie szansę autorowi i napiszcie mu parę komentarzy bo na pewno mogę stwierdzić fakt, że autorowi należy się parę głosów i atencji.
Wracam do tłumaczenia kolejnych części Sunderance i Lastingness. Najbliższe niedziele będą ozdobione tymi dwoma tytułami ;)
- Ślązak Grzesiek

***

Opowiadanie Okrakiem na barykadzie autorstwa Jana van Dzbana, dostępne na Wattpad oraz Fanfiction.net
Zapraszam!

Komentarze

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone