Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Team family and the Lobo - Cz. 2 - Kit Ray [Puss in Boots (Kot w butach) - Tłumaczenie PL]

Odnośnie tego tygodnia...

Cóż... napiszę prostu z mostu: W tym tygodniu nie będzie żadnego tłumaczenia. Dlaczego? Powody są dwa. Po pierwsze - jest końcówka roku szkolnego, a ja walczę o pasek na świadectwie, więc muszę powykonywać kilka zadań na szóstkę, a to zajmuje trochę czasu. Drugim powodem jest wyjazd do Węgierskiej Górki na trzy dni w tym tygodniu. Nawet nie wiem, czy będę miał tam internet. Poza tym przyda mi się trochę odpoczynku od tłumaczeń. 
Tak więc widzimy się w poniedziałek o 15:00!

Komentarze

  1. No cóż, życzę powodzenia z paskiem i miłego wypoczywania i będę wyczekiwał na następne tłumaczenoa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z paskiem i wypocznij se porządnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że, uda ci się zdobyć pasek. Baw się dobrze na wyjeździe. Pozdro!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Odpocznij. Odwaliłeś kawał dobrej roboty, także uszanowanko ode mnie. Jeszcze raz dziękuję za tłumaczenia komiksów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez 7 lat miałem pasek na świadectwie, aż nauczycielka polskiego powiedziała.
    Lepiej być geniuszem w jednej dziedzinie i dążyć do celu. Niż być dobrym wszędzie i nie wiedzieć gdzie iść

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia. Jesteś z gimnazjum czy podstawowej czy liceum???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w 2 liceum ale mój rocznik to 1998. Też mam teraz bardzo napięte tygodnie, bo mi się nie udaje zaliczać sprawdzianów.

      Usuń
  7. Udanego wypoczynku i do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za życzenia! Będę tęsknił :* xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok.Dotąd na tym blogu nic ' nie napisałem',a więc 'coś napiszę' xd Jestem wdzięczny Ci za tłumaczenia komiksów.Dzięki! :D Życzę powodzenia w zdobyciu czerwonego paska na świadectwie oraz miłego odpoczynku, na kóry myślę ,iż w pełni zasłużyłeś xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone