Przejdź do głównej zawartości

Ostatni post

Team family and the Lobo - Cz. 2 - Kit Ray [Puss in Boots (Kot w butach) - Tłumaczenie PL]

Nie mam pomysłu na tytuł posta

Jak pewnie zauważyliście posty w ostatnim czasie nie wychodzą zbyt regularnie. Powód jest prosty... otóż szkoła...

...A tak naprawdę to mi się trochę nie chciało.

Tłumaczę już nieco ponad 2,5 roku i uważam to za dobry wynik. Nie spodziewałem że znajdę w sobie tyle samozaparcia by tak długo to robić. Tak czy inaczej już nie mam w sobie tyle energii (?) by codziennie włączać gimpa i próbować coś tłumaczyć. Ale chcę, żeby posty pojawiały w jakiś systematyczny sposób, więc na razie mam plan żeby posty z tłumaczeniami wrzucać w poniedziałki i piątki o 15:00.
Mam też taki mały projekt, by opublikować tutaj kilka polskich fanfic-ów z fandomu. Na chwilę obecną mam zgodę od dwóch twórców, ale zobaczymy jak to będzie. Te fanfiki będą publikowane od wtorku do czwartku (też o 15:00).
Zobaczymy czy i jak to wyjdzie.

Komentarze

  1. Jezu już się bałem ze przestałeś tłumaczyć, ze względu na większą ilość obowiązków itp. ale na szczęście nie. Kamień z serca. Cóż smuci fakt mniejszej ilości dni w których będą pojawiały się komiksy ale cóż to zrozumiałe, że jest to męczące i czasochłonne. Jednak super że pojawi się twój Fanfic _NG_. Trzymam za to kciuki. Jestem pewien, że jest sporo osób które podało by ci pomocną łapę gdybyś jej potrzebował. Jak najwięcej powodzenia i siły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie będzie mój ff tylko innych. A tak to dzięki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wszystkie komiksy

Legenda

¤ - W trakcie tłumaczenia
¤ - W trakcie rysowania
¤ - Dawno nieaktualizowane, brak informacji o dalszych częściach
¤ - Wstrzymane bądź niedokończone
¤ - Zakończone